Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Liza - 1 oktober 2009 21:52

Det blev Emmas tur att rida ut i kväll, påminde om reflexer och pannlampa. Visst var det ljust när hon red ut, men det går fort nu som sagt. Hon red ut på stubben mot naturreservatet för att sen rida lilla galoppbacken ner. Dom kom en bit på den vägen sen blev hon osäker vilken stig hon skulle ta. Det blev mörkt extra fort inne i skogen också, så hon bestämde sig för att vända, ta det säkra före det osäkra.

I morgon ska Emma och en kompis ut och rida, och passar då på att kolla ridvägen i dagljus. Det är ju lite smart, så att jag inte har ett borttappat barn i skogen rätt vad det är. Svårt att förklara för hennes pappa sen.

"Jo du.....när jag ändå har dig på tråden.......du vet, vi hade ju en söt dotter......."

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser Du min blogg?
 Jag följer den varje dag!
 Jag läser den då och då!
 Jag tittar in någon gång i veckan!
 Jag har aldrig varit här förut, halkade in bara...
 Jag kan tänka mig att börja följa bloggen frekvent!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Övrigt

bloggping

Hitta i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards